Sezóna konferencí skončila, je tedy čas na pravidelně nepravidelný report a takové malé zhodnocení toho, co jsem v tomto roce zatím navštívil v rámci e-commerce akcí. Bylo toho dost, proto jsem tento report raději rozdělil na dva články – a právě druhý díl nyní dorazil. I v druhém kvartálu jsem nezmírnil tempo, naopak jsem do toho ještě víc šlápl, abych si nyní mohl užít zasloužený finish. Ale pojďme pěkně od začátku.
Zajímá vás, jaké akce se budou konat? Všechny e-commerce akce najdete na jednom místě, a to na mém webu E-COMMERCE AKCE. Tam se o každé z nich dozvíte něco víc a zároveň je můžete filtrovat podle toho, co zrovna hledáte. A taky si můžete zřídit prémiový přístup ke všem akcím na dlouho dopředu.
8 akcí za týden v dubnu nebyl apríl
5.4. jsem odstartoval pracovním pivkem k projektu za5dvanáct, který už nějaký pátek jedu společně s Dafem. Po skoro dvoutýdenní pauze od konferencí se konal dlouho očekávaný ShopRoku, což je každoroční udělování cen od Heureky – Tome, Matěji, Verčo, moc díky za pozvání! Byla to skvělá akce plná úspěšných lidí a e-commerce projektů. Celý večer jsme pronetworkovali až do ranních hodin, tentokrát v Gabriel Loci. Gratuluji všem vítězům a vidíme se zase příští rok!
17. 4. CzechCrunch pořádal další E-commerce event na téma Jak zlepšit svou zákaznickou cestu. Zde jsme jako (skoro) vždy byli s Ecomailem partnerem akce. Mohli jste si vyslechnout například postřehy od Lukáše Havláska (Notino), Tomáše Haškovce (Spokojenýpes.cz) nebo Petra Svobody (Shopsys, Convertim). 19. 4. jsem se vrátil do Endorfinu na další eCommerce BEERS, které pořádala Daktela. Furt si stojím za tím, že to není hezký prostor pro eventy.
Expanze na Slovensko pokračuje
20. 4. jsme se vydali na Slovensko, tentokrát na Shopmasters, které jsme kromě klasické Zásilkovny a Shoptetu pořádali s Expandeco a Heurekou. Tentokrát jsem se dost zapojil i do obsahu, takže hlavní přednášku měl Dalibor Cicman z GymBEAM a na mastermindy jsem domluvil Jakuba Kantora, Jonáše Čumrika a Radovana Greža. Poslední dva jmenovaní si dali opět nejdelší mastermind, něco lehce přes 3 hodiny. A musím teda říct, že naše „expanze“ na Slovensko úspěšně pokračuje.
V úterý 25. 4. pořádalo Testuj.to BrandUP, kde přednášel Tomáš Braverman, samozřejmě Eva Čejková, ale taky Petra Dolejšová. Super odpolední akce se zajímavým obsahem.
Ve středu jsem se vydal na Minutový Networking, který tentokrát probíhal v Kingsu, v krásném bytě se skvělou terasou a výhledem na hrad. Opět jsem potkal známé tváře z e-commerce scény a dalších zhruba 100 lidí, kteří se přišli bavit a hlavně networkovat! Tento týden do třetice jsem po nějaké době zase navštívil E-shop Klub od Jirky Rošteckého. Ten si pozval zajímavé hosty a mezi nimi se objevil i Peter Hajduček, který prozradil další detaily o problémech s Footshopem a jak je vyřešil, nebo třeba za kolik koupili Queens.
Tento týden se konalo snad nejvíc akcí, celkem 8. A co vím, všechny měly velmi slušnou návštěvnost!
Máj byl tradičně akcí čas
Na začátku května jsem si dal zase pauzu od akcí a zašel jsem jen na dvě pracovní piva. Ale akci měly například Holky z Marketingu nebo Pavel Ungr SEOLoger naživo, což je víkend, jak už název vypovídá, o SEO se SEO lidmi.
Taky jsme teda vybírali vína, od Vinařství Svobodovi na akci Meet & Deal, kterou v říjnu pořádám! Takže se máte na co těšit!
9. 5. jsem absolvoval v rámci CzechCrunch Startup Academy speedmentoring s mým novým startupem IMBase, což je největší CZ & SK databáze influencerů. Musím říct, ač v rámci celého běhu jsem měl mentora, který mi byl k ruce a pomáhal mi, tak tohle bylo nejpřínosnější z celého běhu a klidně bych si to dal znova!
Dva dny na to jsme s Ecomailem pořádali Meetup pro agentury a partnery, abychom jim představili novinky, probrali, co je případně s produktem trápí, nebo jak jim ho můžeme více upravit dle potřeb, a samozřejmě utužili vztahy…
15. 5. jsem si dal opět sales mastermind a dlouho jsem si neodpočinul, protože 17. 5. se konal Reshoper, který už druhým rokem vlastní a pořádá Shoptet se svým týmem. Ecomail měl v rámci expa opět dvoupatrový stánek a zhruba desetičlenný tým od lidí z podpory přes marketing až po management, včetně obchodu samozřejmě. Vzhledem k tomu, že expo jsme měli kapacitně podchycené, vydal jsem se nahoru na konferenci, kde několik známých prezentovalo – Ondra Klega s Martinem Bernátkem o Ovečkárně, Peter Hajduček o Footshopu, ale taky Milan Polák nebo Petra Nulíčková. Na konferenci opět nebyl nikdo, kdo by alespoň jednou neviděl E-commerce Kalendář, protože jsem si dal opravdu záležet, aby to bylo všude… 😜
Následovaly skoro 2 týdny pauzy, které jsem zakončil na Ecomail Stars Party, kterou každoročně pořádáme společně s promoGEN, pro klienty a e-commerce přátele. Sešlo se zhruba 80 lidí v našich kancelářích, proběhla panelová diskuze o byznysu, nechyběly skvělé drinky, catering ani fotokoutek – no, fotky posuďte sami… Tuhle akci náš marketing každoročně posouvá a zvedá a zvedá laťku. Co bude příště? Už teď se nemůžu dočkat!
Pak jsem odletěl na týden do Tuniska, abych si odpočinul a vyčistil si hlavu, což se teda tak úplně nepovedlo, ale to je život… Chvíli jsem myslel, že mít dýl nebude… Ale bude! Je fakt, že úplně ideální dobu jsem si na dovolenou nevybral, protože v tu středu probíhalo první vyhlášení E-commerce osobnosti roku, kterou se rozhodl vybrat magazín Exec společně s odbornou porotou! Tuhle akci bych si normálně nenechal ujít, ale stalo se, a tak alespoň online posílám gratulace výhercům Tomáš Braverman, Václav Staněk a Zbyněk Kocián.
Červnový finish
Po dalších 14 dní bez akce jsem se vydal do Konferenční Centrum City, což mi taky nepřijde jako ideální místo pro konference, ale budiž… Konal se zde Send Summit, což je vlastně konkurence E-mail Restartu, nebo ne? 😜Obsahově náročná akce s pár zajímavými lidmi pro networking skončila networkingem v programu, jako to dost často bývá – i proto bude Mít&Deal!
Ten den bylo taky další eCommerce BEERS, tentokrát mimo Prahu v Ostravě. Je to jedno z těch, kde mě mrzí, že jsem nemohl být, protože to byla prý skvělá akce, kterou Shopsys dal společně s Alenou, Markem a Patrikem dohromady!
V pondělí 19. 6. jsem vyrazil na jednu z posledních akcí před létem: CzechCrunch speciál „Očima úspěšných“, kde Erika Eliášová, Tomáš Havryluk, ale taky Petr Bena sdíleli své zkušenosti, které z nich tahal Peter Brejčák. NEkonferenci ani AI Restart jsem bohužel nestihl. 😞 Ale za to jsem stihl akci Red Face, kde si diváci bohužel uvědomili, jak je vlastně Clash of Stars dobře zorganizovaný… No, snad už to znova nebude.
A konečně se dostáváme k 27. 6., což byl den, na který jsem 4 měsíce čekal – Ukončení #4 běhu StartUp Academy od CzechCrunche, který jsem chtěl vyhrát. Což se mi sice nepovedlo, ale i přesto mě to dostatečně utvrdilo v tom, že IMBase bude skvělý startup, který v rámci CZ a SK e-commerce scény zamíchá s influencer marektingem! Zajímá vás víc? Napište mi!
Začátkem července jsem se byl taky podívat na KVIFFu a moc teda nechápu, co s tím všichni máte?!
Jsem fakt na každé akci?
A to je naštěstí vše! Teď mě 2 měsíce nikdo networkovat neuvidí, ale začátkem září se určitě uvidíme na Shopcampu a 5. 10. 2023 se uvidíme v Operu na Meet&Deal. Vstupenky ještě jsou, ale pospěšte si, není jich moc.
Osobně jsem navštívil 31 akcí za nějakých 160 dní a celkem se konalo (tedy alespoň dle mého E-commerce Kalendáře) skoro 100 akcí. Tak mi prosím vás přestaňte říkat, že jsem na každé! Děkuju. 😅