Meet&Deal vol2: Rekord účastníků, drinků a kolektivní příspěvek na dobrou věc

Networking > Meet&Deal vol2: Rekord účastníků, drinků a kolektivní příspěvek na dobrou věc

Meet&Deal vol2 je za námi. Po vol1 a zpětné vazbě, kterou jsem dostal, jsem věděl, že to prostě musím zopakovat. Teď vím, že Meet&Deal se na tomto trhu s desítkami dalších pořadatelů akcí uchytil a má tam svoje čestné místo. Proto vám můžu s radostí oznámit, že 25. 6. bude další díl (nebo deal?), tentokrát v Město Moře v podobě Summer Edition. Proč najednou jiný název a ne klasicky vol3? A jak dopadl vol2?

Nejprve k názvosloví

Meet&Deal je značka a vol1 i vol2 jsou jejími produkty. Tyto produkty neboli akce může navštívit od 150 do (zatím) 200 lidí a konají se od odpoledne až do pozdních večerních hodin. Summer Edition a pravděpodobně další podobné mezikroky budou menší eventy. Ty budou začínat o něco později a nebudou pro tolik lidí ani tak náročné na přípravu jako ty velké. 25. červen si zapisovat nemusíte, pokud odebíráte E-commerce kalendář. Pokud ne, tak to napravte – je to zdarma.

Jak bylo na Meet&Deal vol2?

Zpátky k vol2. Tentokrát dorazil rekordní počet lidí a já z toho mám obrovskou radost. Meet&Deal totiž má dopad a je o něj zájem! Bezmála 200 lidí se v eventovém prostoru Václavák 22 sešlo v čase od 15 do 23 hodin za účelem poznávat se, dealovat a hlavně se bavit. O tom totiž byznys je, bavit se, bavit se spolu, bavit se o něm a společně růst. CZ a SK e-commerce má skvělou komunitu lidí a ta rozhodně společně růst chce. 

Panelové diskuze, kterou jsem moderoval, se účastnil Zdravko Krstanov šéfredaktor online Forbes, lihovarník Martin Žufánek a Ondřej Křivka managing director agentury Media:list. Panelisté včetně tématu osobní značka a PR v e-commerce určitě také přitáhli další účastníky. Panelovka byla o něco kratší než minule, ale o to výživnější. I přes občasné rušení publika, které stále naplno networkovalo (divné na networking eventu), jsme probrali PR a osobní značku skrz na skrz z různých pohledů.

Klapl nějaký deal? To se zatím přesně neví. Ono to totiž není tak jednoduché, ač já osobně už teď dokážu říct, že i díky Meet&Deal vol2 bude 4camping používat Ecomail. Ano, čtete správně, i když jsem v Ecomailu skončil, tak ho furt prodávám. Ale pokud to u ostatních bylo alespoň z poloviny tak jako u mě, tak padla celá řada dealů. 

Co o vol2 říkají účastníci

„Ludia naladeni na networking, prepojovatelia, vyborne vinko, panelovka, celkova priatelska atmosfera,“ sdílí své pozitivní dojmy Imrich Kovaľ, byznys developer pro malé a střední firmy ze společnosti MERINEO. „Ak ludia navyš piju alkohol a tam sa ho vypilo hodne, tak maju chut jest a tu doslova už nebolo čo. Druhá vec – dajte medailu tomu barmanovi,“ dodává Imrich k tomu, co bychom naopak mohli do příště vylepšit.

Své pocity nám z eventu poslal také byznys mentor a kouč Pavel Klein: „Perfektní organizace i místo včetně výborného servisu. Já kvůli nedostatku času na networkingy moc nechodím, občas jako host, ale tento jsem chtěl zažít a vidět jeho úroveň. Ta je hodně vysoká. Rozhodně mně dává smysl tímto způsobem navazovat byznysová spojení. Za mě je to na 1*. Gratuluji a děkuji.“

Roman Dušek hodnotí Meet&Deal jako „velice profi event,“ na druhou stranu se mu nelíbilo, že „plno lidí odešlo moc brzy. Chtěl jsem se s nimi potkat, byli tam na začátku a po panelovce už jsem je nikde neviděl.“

Meet&Deal pro dobrou věc

Tentokrát účastníci Meet&Deal vol2 taky pomáhali. Rozhodli jsme se s organizačním týmem uspořádat tombolu o hodnotné ceny od našich partnerů Alkohol.cz, Alensa, Trenýrkárna nebo za5dvanáct. Přispěl jsem i já osobně s vlastníma trikama či lístkama na další Meet&Deal nebo předplatným na mé HeroHero. Veškerý výtěžek z tomboly šel chlapci jménem Tommy, který kvůli svému postižení potřebuje financovat nákladné rehabilitace.

Eventu se osobně zúčastnil i zakladatel spolku Srdce na Pravém místě Jakub Kohoutek, přes jehož transparentní účet jsme vybírali peníze za lístky do tomboly. Přišla dokonce i maminka Tommyho, se kterou jsme měli čest pobavit se osobně. Společným úsilím díky tombole (a neúnavné podpoře Ruslana Skopala – díky za to!) a spontánní dražbě jednoho z obrazů od Davida Čápa, který vydražil Martin Kůs (za 17 000 Kč!) se nám podařilo vybrat více než 55 000 Kč, které už Tommymu odešly. Tímto bych chtěl moct poděkovat všem, kteří přispěli a podíleli se na tomhle dobrém skutku. 

Partnerům ještě jednou dík

Meet&Deal vol2 by opravdu nemohl proběhnout bez partnerů. Václavák22 nám poskytl skvělý eventový prostor, Alkohol.cz takřka uštval svého (super)barmana, který účastníkům namíchal přes 600 skvělých drinků (na vol1 to bylo cca 400), Ecomail se staral o pivo a nealko, Vinařství Svoboda o víno a Cook For Life se postaral o jídlo, které se kompletně snědlo. Mediálním partnerem vol2 byl slovenský portál Startitup.sk, díky kterému se o Meet&Deal psalo i na Slovensku.

Taky bych chtěl poděkovat Radimovi Madarászovi a Davidovi Gregorovi aka Czekidovi za skvělé fotky a videa z celého dne. Sledujte Instagram @mitdyl, kam budeme pořád doplňovat obsah z našich zásob.

Pár čísel

Aby to nebylo jen o dojmech a pocitech, pojďme taky na pár čísel. Počet účastníků jsem několikrát zmínil, bylo vás téměř 200 a bylo vyprodáno. Akci jsem klasicky promoval na svém blogu, na sociálních sítích a taky v newsletteru.

Začneme od konce. OR e-mailů na účastníky se držel přes 76 % a CR přes 21 %. O Meet&Deal jsem se zmiňoval i odběratelům E-commerce kalendáře. Od čtvrtka do neděle se na Instagramu objevilo přes 60 stories s označením @mitdyl. Na Instagramu získal @mitdyl 38 tisíc impresí a 12 tisíc oslovených účtů. Na webu mi přistálo 1 500 unikátních návštěv a to jsem se ještě ani nedíval na dosah na svém LinkedInu. 

Přijdete příště?

Po upgradech a zpětné vazbě z jedničky máme i po vol2 co zlepšovat. Do příště musíme lépe vyřešit akustiku prostoru pro případ panelovky – to se týká spíš vol3, nikoliv Summer Edition. Vzhledem k pokračujícímu networkingu a absenci odposlechů jsme se s panelisty bohužel dost dobře neslyšeli. Případně bychom mohli oddělit prostor s panelovkou od networkujících lidí? Někteří by prý uvítali více občerstvení a případně ještě další bar. Je vidět, že networking s dobrým pitím a jídlem jde hned o něco lépe.

Nějakých menších nedostatků bylo samozřejmě víc. Na druhou stranu pozitivní dojmy převládají nejen u mě, ale dle zpětné vazby i od účastníků. Ještě jednou díky všem, co jste dorazili na nejvýživnější networking v ČR, a už teď se těším, co bude příště.

Připomínám, že 25. června se vidíme v Město Moře na Meet&Deal Summer Edition. Díky tomu si zkrátíme čekání na vol3, které se bude konat v září nebo v říjnu. Kdy přesně? Sledujte E-commerce kalendář, ať to víte jako první.

Všechny fotky od Radima najdete zde.

Jsem online

Jsem offline

Cesta k nejrychlejšímu spojení vede tudy.

jajsem@andrekohout.cz

+420 777 774 263

IČO 06115764

 
André Kohout