Meet&Deal vol4 splnil bratislavskou misi a Slováci chtějí pokračování

Networking > Meet&Deal > Meet&Deal vol4 splnil bratislavskou misi a Slováci chtějí pokračování

Expanze na Slovensko se vydařila na jedničku. Bratislava byla pro nás z pohledu organizace Meet&Deal celkem neznámá a spoustu věcí jsme museli udělat jinak než doposud. Byla to velká výzva, protože jsme museli dostát naší pověsti a navíc přesvědčit Bratislavu o tom, co u nás znamená nejvýživnější networking. Podařilo se to? Mrkni na to. 

Tak trochu jiná organizace

Že jsme se museli stát plátci DPH na Slovensku, o tom ani mluvit nebudu. Ale vlastně celkové přípravy a všechno nejdříve probíhalo na dálku. Velkou neznámou pro nás byl i prostor, který jsme do dne před eventem neviděli naživo, ale pouze na fotkách.

Ale deal s člověkem, jako je Yaksha, kterému Space by HAAS patří, nás utvrdil v tom, že výběr byl správný. O tom jsme se přesvědčili na vlastní oči, když jsme ve středu po 15:00 dorazili do Bratislavy. Omrkli jsme prostor, řekli jsme si, že „to je ono“, vyložili věci z naší DEAL CAR dodávky, kterou máme od Aspekty, a vyrazili na hotel. Tam nás čekala ještě spousta práce a ladění až do nočních hodin. 

Stihli jsme také předeventové pivo s několika účastníky. Díky Meet&Deal LOUNGE – skupině na Whatsappu, kam se může přidat kdokoliv, kdo byl na Meet&Deal, jsme se mohli domluvit, potkat se, seznámit se a pokecat. Ráno po snídani jsme už vyrazili do Space by HAAS, abychom stihli všechno do 15:00 připravit. 

Přinesli jsme na Slovensko něco nového

Tohle platí hned dvojnásob. Jak jsme si ověřili nejvýživnější networking nemá v Česku obdoby a to samé jsme si potvrdili i na Slovensku. To jsme samozřejmě čekali, ale je tu ještě jedna věc.

Slováci jsou zvyklí – alespoň podle toho, s kým jsem se bavil – na eventy v konferenčních sálech a dalších klasických prostorách. A tak jsme přivezli Meet&Deal do bratislavské galerie Space by Haas. Což byl pro většinu lidí dosud nepoznaný prostor. Galerie je plná uměleckých děl, které se dají nasvítit do libovolných barev. Tak jsme toho využili a vše nastavili do barev Meet&Deal. Parádní, co?

Hoďku před startem eventu se zastavil Yaksha, který pak zůstal i na část eventu. Toho jsme s týmem využili a rovnou s ním natočili další díl Reels Talku byAndré. Máš se tak na co těšit. Za zvuk a obraz Reels Talku a následné panelovky děkuji našemu partneru HOFO production.

Odstartovali jsme event rovnou panelovkou

Přijet den předem má něco do sebe. Poprvé jsme vše až podezřele dobře stíhali. Na 15:00 jsme tak byli ready a začali chodit první hosté. A hned 15 minut na to odstartovala panelová diskuze na téma influencer marketing. 

Mou maličkost v moderování nahradila Soňa Machyňáková, která byla díky slovenštině většině publika trochu blíž – v tomhle módu hodlám pokračovat. Po krátkém uvítání rovnou představila hosty panelovky, kterými byli Adam Štrba, Eliška-Jana Auer a Jana Malaga. Padaly tam samé zajímavé myšlenky a tipy pro ty, kteří využití o influencer marketingu přemýšlí. Všechno jsme samozřejmě natáčeli, takže pro tebe pár zajímavých myšlenek vytáhneme.

Pak už jen nejvýživnější networking

Po panelovce jsme se naplno pustili do networkingu. Máme tady nový rekord. V 15:00 se otevřely brány Space by HAAS a v 15:05 mi Branislav Barbirík hlásil, že se mu podařilo uzavřít deal. Řekl bych, že to je rekord.

Když o tom mluvím, Meet&Deal vol4 nám vlastně v tomto ohledu ukázal taky něco nového. Zatímco v Praze se s každým dalším eventem dotahují další a další dealy a prohlubují vztahy, tady to bylo něco trochu jiného. Z vol4 pravděpodobně tolik dealů jako z dosavadních pražských Meet&Deal eventů nebude. Ale dává to smysl, protože přece nejdřív meet a potom teprve deal.

Zatím čekám na oficiální statistiky, ale barman Kuba Krejčí z Alkohol.cz hlásil, že se vypilo cca 450 drinků. Nutno dodat, že přes 100 z nich bylo v nealko verzi. Kromě drinků tekla proudem i výtečná káva, kterou jsme si mohli dopřát díky dealu s Shoptetem Premium, víno nebo prosecco a o hladu naši účastníci taky nebyli.

1to1 v kámen-nůžky-papír

Spontánní nápad, který vznikl před Summer Edition, se ujal a od té doby je součástí každého eventu. Ze začátku se nám startovní listina zas tolik neplnila, ale pak se nám podařilo obsadit celý turnaj a vyřazovacím způsobem dojít až do komentovaného finále. Zdá se to nemožné, ale vítězem se už potřetí v řadě stal Kazimír Krysta. Má vůbec někdo sílu a štěstí ho porazit? Dozvíme se na vol5 v pražském Manifestu.

Tenhle turnaj se nám osvědčil jako skvělé networkingové zpestření. Během vyřazovacích bojů narazíš pravděpodobně na lidi, které neznáš. A kromě souboje můžeš prohodit pár slov. Měl bych zjistit, jestli díky turnaji nevznikl nějaký deal…

Staří známí

Jsem moc rád, že na vol4 přijeli do Bratislavy lidé jako Jakub Kantor, Dominik Válka, David Zelenka, Ondřej Hrabalík, Ruslan Skopal a spousta dalších. Zároveň jsem rád, že jsem mohl poznat spoustu nových lidí, jako je třeba Peter Strcula nebo Branislav Martanovič. Doufám, že se uvidíme i na dalších eventech.

Jirka Wasserbauer z FotimeOba opět zachytil úžasnou atmosféru. Dej si jeho celý fotoreport a fotky sdílej, kde můžeš. Nezapomeň označit Meet&Deal a taky Jirku. 

Chtěl bych taky poděkovat našim dalším partnerům, bez kterých by nejvýživnější networking nebyl takový, jaký je, a to jmenovitě Mailkit, Radiohouse a CzechCrunch. A v neposlední řadě patří velký dík mému organizačnímu týmu, protože už dávno není Meet&Deal jenom o mně.
Nezapomeň, že už 10. dubna vracíme Meet&Deal do Prahy. Potkáme se v Manifestu na Street Food Edition. Vstupenky kupuj na webu mitdyl.cz. Ale ještě předtím se můžeš těšit na vlog z Meet&Deal vol4, který vyjde v pátek 28.2. na mém YouTube a taky si zapiš datum 5.3. Plánujeme jednu novinku, která ti nesmí uniknout. 🤫

Jsem online

Jsem offline

Cesta k nejrychlejšímu spojení vede tudy.

jajsem@andrekohout.cz

+420 777 774 263

IČO 06115764

 
André Kohout