Být vidět ve společnosti CZ & SK podnikatelů, lidí z e-commerce, investorů, influencerů či zajímavých oborových specialistů představuje obrovský byznysový potenciál. Své o tom ví Alexandra Nálepková ze slovenského startupu Luigi’s Box. S pořízením celoroční vstupenky neváhala. Podívej se proč.
Poznámka: Pro přehlednost jsme přeložili Alexandřiny citace do češtiny.
Alexandra Nálepková
„Jsem Head of Account Management ve společnosti Luigi’s Box, kde vedu tým account manažerů. Společně se staráme o naše klienty, abychom zajistili, že naplno využívají potenciál našich řešení. Zaměřuji se na budování dlouhodobých partnerství, optimalizaci zákaznické zkušenosti a strategický rozvoj spolupráce. Mým cílem je pomáhat e-commerce firmám efektivně využívat inteligentní vyhledávání a personalizovaná doporučení ke zvýšení konverzí a spokojenosti zákazníků,“ říká o sobě Alexandra Nálepková hned na úvod.


Nezaměnitelná atmosféra Meet&Deal
Účastníci Meet&Deal si na každém eventu pochvalují zejména atmosféru. Je to akce na úrovni, ale zároveň uvolněné prostředí, kde se můžeš propojit s kýmkoliv, kdo ti přijde zajímavý. Všichni jsou tam totiž ze stejného důvodu – propojovat se, diskutovat, budovat vztahy a bavit se. Své o tom ví i Alexandra: „Osobně se mi líbí přátelská atmosféra, je to opravdu uvolněné a můžete se snadno spojit i s lidmi, které neznáte.“
Networking na Meet&Deal nemusí být pouze spontánní. Před každým eventem zveřejňujeme na sociálních sítích i v e-mailingu účastníky, kteří potvrdili svou účast. To může být motivací pro další, kteří si navazování nových kontaktů raději plánují.
Rovnou za dealem? Někdy se vyplatí budovat vztahy, rozvíjet síť zajímavých kontaktů a strategicky vyčkávat na správnou dobu. O to zajímavější spolupráce pak může vzniknout. Dealy nejsou primárním cílem Alexandry Nálepkové, spíš svou pravidelnou účast považuje za investici do brandingu. „Deal jsem si zatím neodnesla konkrétně žádný, ale pomáhá mi to setkávat se s našimi klienty na jednom místě a zároveň poznávat nové lidi. Myslím, že přítomnost na těchto setkáních nám pomůže udržet logo na očích,“ popisuje Alexandra hlavní důvody své přítomnosti na Meet&Deal.
Co získala Alexandra Nálepková díky zakoupení celoroční vstupenky? Dle svých slov „Možnost být pravidelně v tématech e-commerce, diskutovat o různých tématech a setkávat se s klienty na jednom místě.“ A k tomu navíc je součástí komunity The Meet&Deal-ers na whatsappu, kde může networkovat s ostatními i v onlinu a taky ovlivňovat obsahovou část následujících eventů.
Pokud tě zajímá práce Alexandry a startupu Luigi’s Box, propoj se s ní na některém z následujících eventů. Bude tam.



3 500+ e-shopů se spoléhá na Luigi’s Box
Luigi’s Box je slovenský startup založený v roce 2016, který se specializuje na zlepšování vyhledávání a doporučování produktů pro e-commerce pomocí umělé inteligence. Společnost se dva roky po sobě umístila v žebříčku Deloitte Fast 50 ve střední Evropě a její inteligentní vyhledávání využívá více než 3 500 e-shopů, včetně Alzy, Košík.cz a Notino. V lednu 2024 Luigi’s Box koupil českého konkurenta Persoo, čímž posílil svou pozici lídra českého a slovenského trhu v oblasti personalizovaného vyhledávání a doporučování produktů. Kromě toho nabízí služby klientům po celém světě.


