2 dealy za milion. Co všechno se upeklo na Meet&Deal Summer Edition?

Networking > 2 dealy za milion. Co všechno se upeklo na Meet&Deal Summer Edition?

Přestože se Meet&Deal Summer Edition konal již v červnu (mrkni na report a fotky), některé dealy potřebují čas, aby se dotáhly, jiné zase, aby uzrály. Navíc se ukázalo, že některé dealy se začaly domlouvat už na vol2 – to je možná důvod, proč stojí za to chodit na eventy Meet&Deal pravidelně. Ale zpátky k věci. Vyzpovídal jsem celou řadu hostů a zeptal se jich, zda jim díky tomuhle eventu klapla nějaká spolupráce. A jsou tam i dva dealy za milion. To už je dobré, ne?

Kolik proběhlo dealů?

Podle mých odhadů určitě desítky. Sám jsem tam domluvil několik spoluprací, dokonce jednu z těch dvou za milion. Fajn Rádio se stalo prvním partnerem eventů Meet&Deal na celý rok 2025, kdy chystáme hned několik eventů. Ale o tom zase příště.

O své dealy se se mnou podělil například Petr Chlup, CRO společnosti Foxdeli: „Uzavřeli jsme super deal s firmou MK Lůžkoviny. Na předchozím Meet&Deal jsme si začali vyměňovat nápady a na Summer Edition jsme to definitivně stvrdili. Co mě opravdu dostalo, byl ten blízký a přátelský přístup, který se díky Meet&Deal vytváří. Naše spolupráce byla od začátku v pohodě. Kdykoliv bylo třeba něco doladit, všechno šlo hladce. Jakub Kalvoda, CEO MK Lůžkoviny, je fakt třída, a jsem si jistý, že o něm ještě hodně uslyšíme.“

Pozadu nebyl například ani Petr Litavec, Head of Authentica Fulfillment, který byl ve své odpovědi stručnější, zato o to výstižnější: „Seznámili jsme s klukama z Autoarti, kteří pro nás aktuálně dělají nastavení našeho CRM. Dělají skvělou práci.“ Co víc si přát?

Na Meat&Deal chodím od samého začátku a už to pro mě není jen o dealech, které se nám povedlo uzavřít, ale také o tom potkat zajímavé lidi z různých oborů, se kterými se seznámím a kdo ví, třeba bude další deal.“ Lukáš Hertl, CEO Autoarti

Své poznatky mi sdělila také Barbora Hejl, Founder Social Colors a bývalá CMO MK Lůžkoviny: „Na všech Meet&Deal akcích jsem poznala super lidi, specialisty v oboru i majitele firem. Řekla bych, že odhadem z každé akce si nesu tak tři super kontakty do podnikání. Díky networkingu a zábavě jsem se vždycky dozvěděla nějaké novinky, které jsem občas sama nestíhala sledovat. Byla jsem zatím na každé akci a chystám se i na čtvrtou akci Meet&Deal vol3, tentokrát už nezastupující firmu, ale sebe jako markeťáka na volné noze.“

Všichni se shodují, že Meet&Deal hrál v případě navázání nových spoluprací zcela zásadní roli. Ať už kvůli skladbě návštěvníků nebo uvolněné atmosféře. On ten název asi mluví za vše, co? 

Jak se zrodil druhý deal za milion

Druhý milionový deal se upekl mezi Radiohousem v zastoupení Jaroslava Noska a společností (nebo chcete-li e-shopem) Krmiva Pučálka v zastoupení Martina Pučálky. Zatímco Radiohouse představuje média – tedy celou řadu radiových stanic, jako například Fajn Rádio, Rock Radio, síť Hitrádií, Rádio Blaník apod., Krmiva Pučálka představují (nečekaně) krmiva pro psy, kočky a další zvířata. 

Mezi Radiohousem a Krmivy Pučálka vznikla spolupráce v podobě celoroční intenzivní kampaně na značku krmiva Marp, která poběží na vícero stanicích. Kampaň nebude zaměřená na výkon, ale především na brand. Proto jedním z důležitým bodem celého dealu byla i měřitelnost.

Jak se to upeklo? „Začalo to akcí v kancelářích Trenýrkárny na začátku roku, kde jsem se potkal s Petrem Harcubou z Radiohousu a domluvili jsme si schůzku. Na schůzce jsme zjistili, že pro Petra nově pracuje Jarda Nosek, kterého znám z Pet Center, a domluvili jsme nějakou nabídku pro naši stěžejní značku krmiv pro psy a kočky Marp,“ popisuje svůj pohled na deal Martin Pučálka, CEO Krmiva Pučálka. „S Martinem jsme už na Meet&Deal vol2 prokecali několik hodin (hlavně na afterparty😎) nad různými tématy včetně toho, jak mu pomoci posunout jeho značku holistických krmiv Marp. Následovala, řekněme, série ofiko schůzek, kde jsme si ukázali, jaké jsou možnosti, a začali ladit konkrétní podobu spolupráce. A vše směřovalo k již výše zmíněnému setkání na Meet&Deal Summer Edition v Město~Moře a tam jsme to celé dopekli,“ přidává svůj pohled za Radiohouse Jaroslav Nosek. 

Velmi důležitou roli při domluvě dealu hrála další osoba. Není to nikdo jiný než všudypřítomný Ruslan Skopal, CEO Trenýrkárna.cz. Jak velkou? „Ruslan, jakožto náš dlouholetý klient, působil a působí pro Martina Pučálka z mého pohledu jako „maják“. Zkrátka ujištění, že rádio jako mediatyp dává smysl (samozřejmě ne pro všechny). Zároveň jsme společně ladili i konkrétní podobu nabídky, protože Ruslan je náročný jak na data, tak na samotnou kreativu, která je pro rádio zcela zásadní,“ řekl za Radiohouse Jaroslav Nosek. „Ruslan v tom hrál hodně zásadní roli. My se známe od dětských let a v posledních letech se různě scházíme a mluvíme o práci. Věděl jsem, že on jede rádia hodně. Prakticky mě přesvědčil, že když to dává smysl u nich, mělo by to dávat smysl i u nás. Zároveň přišel se svým pohledem, jak by to v našem případě dělal on,“ přidává se i Martin Pučálka.

Jak dlouho to celé trvalo? Pár měsíců, ale to je u dealů takového formátu normální. „Ono to mělo dvě fáze. Nejdříve přišla nabídka, kterou jsem delší čas neřešil, respektive jsem pochyboval, zda to dává smysl. Ve druhé fázi jsem si řekl, že se tedy musíme rozhodnout a to pak trvalo celé ani ne dva měsíce,“ dodává na závěr Martin Pučálka.

Stojí za to chodit networkovat?

„Bezpochyby. Na jedné straně můžeš potkat lidi, kteří ti nabídnou nějakou službu, jako třeba Jarda (Nosek) a na druhé straně potkáš lidi, jako je Ruslan, který ti dá na to feedback a ještě ti poradí, jak to nejlépe udělat. Byť zrovna oba dva jsem znal už z dřívějška, na networkingové akce chodí právě podobní lidé. Ještě bych přidal jeden osobní postřeh z těchto akcí. Velmi mě překvapilo, jak jsou lidé na Meet&Deal otevření a jak nejenže mají co říct a rádi to řeknou, ale zároveň velmi bedlivě poslouchají, co by mohlo být pro ně přínosné. A to se týká i velmi zkušených a úspěšných mazáků,“ přidává svůj pohled Martin Pučálka. 

„Poznal jsem desítky lidí, s některými jsem se bavil více do hloubky, s jinými méně. Pro mě je Meet&Deal o víc než jen o uzavírání dealů; je to také o sdílení zkušeností a být součástí e-commerce komunity. Velkou inspirací jsou pro mě rozhovory o aktuálních výzvách, kterým e-shopy čelí, a o tom, jak je zkušení profesionálové zvládají. Proto se snažím potkat co nejvíce lidí a nechat věci plynout přirozeně. Na Meet&Deal Summer Edition jsme s Foxdeli týmem šli s jasným plánem, a ten jsme do puntíku splnili. Setkali jsme se s lidmi, se kterými jsme chtěli navázat kontakty, získali jsme důležité informace, které jsme potřebovali, a navíc jsme si užili spoustu zábavy. A abych nezapomněl, kolega Petr, který nikdy v životě nic nevyhrál, si odnesl z tomboly parádní batoh od Husky – to byl skvělý bonus na závěr,“ říká Petr Chlup, CRO společnosti Foxdeli, která je mimochodem partnerem nadcházejícího eventu Meet&Deal vol3. Vstupenky jsou stále v prodeji, takže si neváhej ulovit tu svou na webu meetdeal.cz/vol3.

Jsem online

Jsem offline

Cesta k nejrychlejšímu spojení vede tudy.

jajsem@andrekohout.cz

+420 777 774 263

IČO 06115764

 
André Kohout