Meet&Deal vol9 Birthday Edition je za námi a já už vím, že bylo nejlepší rozhodnutí spojit práci s oslavou narozenin. Nejen, že když děláte vztahový byznys, tak většina pracovních kontaktů se promění i v osobní, ale taky proto, že když věci mají přesah, tak si toho lidi všimnou a bude to mít úspěch. Jaké to bylo ve Vile Kajetánka na vol9? A kolik jsme vybrali na dobrou věc?
Laťka je zase o něco výše
Po tour de Česko jsme se s nejvýživnějším networkingem vrátili zpět do hlavního města. Když děláte eventy, tak je potřeba, aby každý další event byl lepší, měl něco navíc, nebo se prostě někam posunul. A čím víc takových věcí na event dostanete, tím líp pro všechny. Hlavně pro tebe jako organizátora.
U Meet&Deal si dávám vždy velmi záležet na výběru prostor. Ty totiž podtrhují energii celého eventu a opět se ukázalo, že tahle volba byla správná. Ani nespočítám, kolikrát za večer mi někdo řekl, že jsem vybral skvělej prostor a že tohle mi fakt jde.
Ve Vile Kajetánka se sešlo přes 150 lidí, více než třetina z e-commerce, kterou doplnili investoři, CEOs firem a další úspěšný lidé z byznysu z Česka i Slovenska. A právě složení účastníků je další kus do skládačky, které to celé posunul.






Jako první přispěchal s hodnocením Radovan Andrej Grežo, CEO Somebody&Somebody: „Tento Meet&Deal bol extrémne dobrý event. Neviem, či to bolo tými narodkami, alebo je to postupný vývoj – keďže som dlhšie nebol na žiadnom – ale fakt klobúk dole. To je úplne iný event oproti prvým trom, povedzme. Super, že si to takto vyškaloval a vyladil.“
Devátý event v pořadí a vždy se najde někdo, kdo dorazí poprvé: „Byl to můj první event a věřím, že ne poslední. Za mě vše perfektní. Super lidi, uvolněná atmosféra, pěkný prostor, luxusní catering. Ale dovedu si představit, že pokud bych byl úplný nováček, neznal nikoho, ocenil bych nějaký drobný push pro to se s někým seznámit. Pokud takové věci na programu byly a jen jsem si nevšiml díky tomu, že jsem furt s někým kecal, pak by byl feedback samozřejmě irelevantní. Viděl jsem po dlouhé době spoustu známých tváří, tak to bylo super,“ říká Tomáš Čech, zakladatel Angry Beards.
Pushů bylo dost, od všudypřítomných propojovátorů přes 1to1 v kámen-nůžky-papír, „růžovou“ výzvu až po networkingovou poštu s jednorázovým foťákem.
Skvělé drinky, pivko i nealko parádně doplnil catering z grilu nebo možnost udělat si vlastní neapolskou pizzu. K tomu snad není co dodat. Maximálně ještě špekáček.



Panelovka nebyla, ale…
Panelovou diskuzi jsme tentokrát nepořádali. Ale přidali jsme novou networkingovou aktivitu. Pořídili jsme jednorázový analogový foťák, vymysleli 15 „úkolů“ a poslali lidis content týmem na misi! Celé to zachycovali BUZZOONS, takže se už brzy na našem Instagramu můžeš podívat na výsledek. Sám jsem na to zvědavý.
Kromě toho proběhl tradiční turnaj 1to1 v kámen-nůžky-papír s velkolepým finále nebo úkol s růžemi. Celou atmosféru podtrhly sety od tří DJs nebo pozdní večerní opékání špekáčků. Mimochodem taky super networkingová aktivita.
Partneři na správném místě
Taky si čím dál více uvědomuju, že dělat eventy bez partnerů je takřka nemožné. A co je v tomhle případě ještě důležitější, je výběr partnerů. Protože na Meet&Deal se partneři zapojují do programu. Díky generálnímu partnerovi Balíkovna za to, že do toho s náma šel. Krom více než 50 eshopařů jsme s Milan Šmíd zajistili i špekáčky a točenou Plzeň. Oni si zase pro e-shopaře připravili speciální akci, kterou jim tam prezentovali.
Samozřejmě to ale není jen o jednom partnerovi. Díky i všem ostatním. Ať už jde o event partnery – Alkohol.cz, Fotonaut, Your pizza therapy a Phoenicoflos. Nebo o mediální partnery NetworkingAkce.cz, Fajn Rádio či SoMe partnery Buzzoons, kteří se celý den starali o content nebo SídloFirmyPraha5.cz, se kterými jsme nově navázali spolupráci. A já se těším, co nás všechno ještě čeká!





Nákup followers pro dobrou věc
Taky jsem se rozhodl, že si koupím followers – haha – to bych asi neměl říkat, co? No, ale ono to tak fakt bylo, jen to mělo trochu jiný přesah. Za každého nového followera, který mi přibyl na mém Instagramu do 22:00, jsem poslal 10 Kč na Milinku.
Pro Milinku jsme stejně jako v Plzni opět vybírali ve spolupráci s Nadace Kubova English. Nápad dobrej, zpracování taky a co na to lidi? Na sítích dost zbytečnýho hejtu, ale co už. To se prostě stává, když chcete dělat dobré věci.
Milince jsme tentokrát pomohli ve dvou vlnách. V prvním případě před eventem jsme vydražili celkem 4 vstupenky za 19.000 Kč a ve druhém přímo na akci, kde jsme díky štědré tombole vybrali přes 67.000 Kč. Celkem jsme na dobrou věc vybrali na eventech Meet&Deal cca 450 000 Kč.
Je to trochu méně, než jsem čekal, ale i tak to stojí za to! Díky všem partnerům, kteří nám přispěli do tomboly skvělými dárky – Fabini, Husky, Exe Jeans, ZOOT, Goldea, Furiosa, Jeans Store, Mixit, Knihy Dobrovský, Dajana Rodriguez, Astratex, Econea a Jarda Hrubý z Planeo za gril.
Ready na Xmas Edition?
Meet&Deal vol9 Birthday Edition byla jízda. Tým na mě přišel s dortem s logem Meet&Deal, do kterého jsem se s chutí zakousl. A svoje třicátiny jsem společně s dalšími účastníky slavil tradičně až do ranních hodin.
A co bude dál? Postupně připravujeme Xmas Edition, který proběhne už 11.12. a užijeme si tak společně nejvýživnější vánoční večírek. Do té doby se budu věnovat hlavně BezCyklení – komunitě founders, kde jsem dostal na starost pražskou pobočku, její rozvoj a péči o členy a organizaci pravidelných meetupu pro ně.
Chceš vyrazit na Meet&Deal Xmas Edition? Přidej se na webu mitdyl.cz na waiting list a čekej, co se bude dít.