Dalibor Cicman: AI deepfake, osobní brand a největší fuckup

Reels Talk byAndré > Dalibor Cicman: AI deepfake, osobní brand a největší fuckup

CEO GymBeam, technologický nadšenec a člověk, který si dává pozor na svou digitální stopu. Dalibor Cicman přijal pozvání do pořadu Reels Talk byAndré, kde jsme probrali jeho pohled na moderní technologie, vedení firmy i největší byznysový fuckup, který ho posunul dál. Mrkni na shrnutí toho nejzajímavějšího, co v rozhovoru zaznělo.

Apple Vision Pro a budoucnost e-commerce

Dalibor miluje technologie, a tak bylo jasné, že si nemohl nechat ujít testování Apple Vision Pro. V čem vidí největší přínos této technologie? Primárně to vidí v monitorech a 3D obraze, které pomůžou zejména fashion e-commerce. Podle něj může rozšířená realita revolučně změnit nakupování – místo zdlouhavého zkoušení oblečení v kabince si brzy budeme moct vyzkoušet outfity před virtuálním zrcadlem.

Když ti AI ukradne tvář

Dalibor se v minulosti stal obětí deepfake technologie. Někdo vytvořil video, ve kterém imitoval jeho hlas, a pokusil se tak o podvodný hovor s jedním z jeho kolegů. „Byl to šok,“ přiznává. Od té doby se na bezpečnost dat dívá mnohem přísněji a přemýšlí nad tím, jak se dá v dnešní digitální éře chránit. A že to není jednoduché – digitální stopu už dnes zpětně nesmažeš.

Život CEO: Kalendář, který rozhoduje o všem

Každý den Dalibor vstává ve stejný čas, odveze dceru do školky a přichází do práce kolem osmé ráno. První meeting má v devět, ale předtím si ještě projde klíčové reporty a připraví se na den. Jeho pracovní agenda je rozdělena na status meetingy s manažery a strategické schůzky k novým projektům. A pokud to jde, minimálně 50 % času se snaží věnovat rozvojovým projektům, místo hašení každodenních problémů.

A co když přijde kocovina? „Já jsem roky neměl kocovinu,“ směje se Dalibor. Pije jen příležitostně, maximálně sklenku bílého vína nebo občas whisky. Zjevně žádné divoké večírky.

Daliborův největší fuckup?

Největší chybu v byznysu udělal zhruba před pěti lety. Firma GymBeam sice byla profitabilní, ale neměla dobrý disponibilní cash flow. „Bylo to extrémně diskomfortní. Faktury po splatnosti a vysvětlování dodavatelům, že zaplatíme, jen jsme to špatně spočítali. To byla těžká zkušenost.“ Od té doby se na řízení financí dívá úplně jinak a likviditu si hlídá mnohem přísněji.

Osobní brand & titulní strana na Forbes

Dalibor si buduje svůj osobní brand – vystupuje na konferencích, komentuje trendy a věnuje se médiím. Ale ne vždy to tak bylo. Dlouho Forbes ignoroval. Nakonec k němu však cesta přece jen vedla. „Najali jsme specialistu na branding, který si dal za cíl dostat mě do Forbesu. A já mu na to řekl, že už jim dlouho neodepisuju.“ Nakonec se ale Dalibor na titulce Forbesu objevil. A ano, tentokrát jim odpověděl.

Dalibor Cicman není jen CEO GymBeam, ale také někdo, kdo ukazuje, že klíčovou rolí lídra je neustále se učit a adaptovat. Pokud tě inspirují tyhle rozhovory, sleduj Reels Talk byAndré a nenech si ujít další díly, kde se dostáváme pod kůži zajímavým podnikatelům a jejich mindsetu. Odkaz na rozhovor s Daliborem Cicmanem najdeš tady. 👇

Jsem online

Jsem offline

Cesta k nejrychlejšímu spojení vede tudy.

jajsem@andrekohout.cz

+420 777 774 263

IČO 06115764

 
André Kohout