Nejvýživnější networking jsme přivezli poprvé v historii do Brna. Přestože to byla komornější akce o 150 lidech, mělo to skvělý vibe, což znamená jediné – do Brna se budeme chtít vrátit. Jak to celé probíhalo a vypadalo, jaké se uzavřely dealy, kolik se vybralo na dobrou věc a kdo vyhrál teď už legendární turnaj 1to1 v kámen-nůžky-papír? Pojď to projet s námi.




Start na čas, skvělé jídlo a tombola pro dobrou věc
Brány OREA Congress Hotelu v Brně se otevřely přesně v 17:00 a rovnou jsme rozjeli networking naplno. V salonku nechyběl ani catering, kde si účastníci mohli vybrat mezi burgery, sushi i zdravým jídlem. O ten se postarala OREA. „Atmosféra, jídlo, místo… Bylo to super,“ sdělil nám své dojmy Lukáš Mehnert, B2B SaaS Marketing expert.
Během úvodního slova jsme společně s Kubou Čáslavou a jeho maminkou Martinou představili tombolu. Spolupráce s Nadací Kubova English nám funguje skvěle. Sám Kuba mi ve svém proslovu poděkoval, že jsme jejich nadaci pomohli nejvíc ze všech – teda když pomine svůj dosah na sítích a svou maminku.
Tentokrát jsme vybírali pro Michala, kterému jsme přispívali na potřebné rehabilitace. Podařilo se nám vybrat 35 267 Kč a účastníci si odnesli skvělé ceny od našich partnerů, jako například Husky.cz, Dajana Rodriguez, DonLemme, Natural Protein, trika byAndré, NETWORKING AKCE a dalších. Díky za to.
Panelová diskuze na téma expanze
Před 18:00 nám odstartovala panelová diskuze na téma expanze, kterou jsme se po jednoeventové pauze rozhodli vrátit do programu. Moderátorského křesla se ujal Ruslan Skopal, který ještě před startem rozdal pár voucherů na trenýrky.
Expanzi jsme probrali skrz naskrz – hosty byli Jan Jelínek, CMO Alensa, Dominik Válka, CEO Serious Media, a Honza Mayer, Managing Director Heureka CZ&SK. Dozvěděli jsme se spoustu hodnotných informací. „Expanze nemusí být nutně jen o tom víc vydělat, ale taky o diverzifikaci rizika pro případ změn trhu, kde eshopař/podnikatel zrovna působí.“ Toto je myšlenka, která dost rezonovala s Patrikem Vilímkem, Head of CZ Core Sales Shoptet.
Samozřejmě jsme nemohli vynechat náš legendární turnaj 1to1 v kámen-nůžky-papír, jehož finále odmoderoval Libor Nádvorník z Mailkitu. Vypadá to, že Kazi byl sesazen navždy z trůnu? To se uvidí. Každopádně tentokrát celý turnaj vyhrál David Zelenka, který se věnuje Strategickému marketingu a AI.



Meet. Deal. Repeat
I na dealy došlo. Na vol7 totiž dorazili dle slov Honzy Kulíška, AI evangelisty „super zajímaví a relevantní lidé (CEOs),“ Vím minimálně o dvou spolupracích. Kluci z myčky hledali, až našli popelářské auto, o jehož čistotu by se měli postarat. A taky náš dvorní fotograf Jiří Wasserbauer z Fotimeoba.cz svým umem za fotoaparátem okouzlil další evenťáky, že právě on bude ten pravý pro zvěčnění dalších zážitků.
Networking má opravdový přesah, i když si zrovna nedomluvíš deal snů, viz slova jednoho z našich ambasadorů Imricha Kovaľa, CEO Merineo: „Nasa debata s Branislavom Martanovičom tam mi v mnohych a nielen biznis ohladoch prekopala pohlad na influencer biznis.“



A máme to tu i z druhé strany: „Včerajší Meet&Deal v Brne – André Kohout 🚀 bola skvelá akcia. Bolo mi naozaj dobre – pokecal som s množstvom zaujímavých ľudí, ale najviac som si užil rozhovor s Imrichom Kovaľom. Prekecali sme spolu celý večer – a práve vďaka takýmto rozhovorom vznikajú myšlienky, ktoré chcem posunúť ďalej.“
„Děkujeme za náhled do světa nových technologií od Tomáše Hacha z Fotověci. A hlavně za spoustu dalších zajímavých business konverzací s ostatními účastníky. Vždycky je fajn vidět tolik inspirativních lidí koncentrovaných na jednom místě a lehce jim nakouknout pod ruce,“ píše Pavel Drbal z Shoptetu na svém LinkedInu.
A máme tu i jednu výzvu k dealu od Martina Švarce: „André pritiahol desiatky účastníkov hladných po networkingu. V paneli diskutovali experti na expanziu, Dominik, Válka, Honza Mayer a Jan Jelínek. Rád by som vás pozval na obed, pretože som vás nestihol. Deal?“
Jedno místo, kompletní zábava
Výhodou brněnského Meet&Dealu bylo bezesporu to, že se nemuselo nikam putovat. Kompletní program včetně afterparty a vlastně i ubytování probíhal v OREA Congress Hotelu. Člověk si tak mohl odskočit na relax a vrátit se zpět, kdykoliv chtěl. To by se možná hodilo Kubovi Malému posledně v Manifestu, kdy se neplánovaně proběhl v bazénu, přesvědčený o tom, že je zakrytý sklem.
Malé zpestření představovalo i sledování české reprezentace na mistrovství světa v hokeji proti Maďarsku, ale vzhledem ke gólostroji českých hokejistů, byla pozornost účastníků brzy zase zpátky upřena na nejvýživnější networking.




Díky všem partnerům
Někoho už jsem zmínil, ale nutno dodat, že bez nich by Meet&Deal zkrátka nebyl takový, jaký je:
- Mailkit
- Shoptet Premium
- Fajn Radio (Radiohouse)
- CzechCrunch
- OREA Hotels & Resorts
- Aspekta
- NETWORKING AKCE
- Jiří Wasserbauer
Vidíme se v Plzni?!
Přestože Meet&Deal vol7 Brno Edition byla komornější akce o cca 150 lidech, brněnská energie ve mně pořád rezonuje. Díky menšímu počtu měli účastníci více prostoru bavit se, poznávat a uzavírat nové spolupráce, což řada z nich ocenila. Poznal jsem další nové lidi, prohloubil vztahy s těmi, co znám a bylo to opět top.
Příště se podíváme na opačný konec republiky. Meet&Deal vol8 Plzeň Edition se bude konat v západočeské metropoli už za necelý měsíc 19.6.. Vstupenky včetně kompletního infa najdeš u nás na webu.