Dominik Válka: Meet&Deal je super teambuilding, kde navíc můžeme dělat byznys

Marketing > Dominik Válka: Meet&Deal je super teambuilding, kde navíc můžeme dělat byznys

Na Meet&Deal chodí pravidelně ve čtyřech. Základní sestavu tvoří Dominik Válka, Petr Lyčka, Marek Vašírovský a Matyáš Hošek a všichni patří do mediální agentury Serious media. Společně se podílejí na kampaních největších evropských e-commerce hráčů. Jaké dealy si pravidelně odnášejí z Meet&Deal?

“Selfmade business man.” 5 firem za 3 roky

Pokud Dominika Válku ještě neznáš, mrkni na jeho příběh. Určitě by to stálo za delší povídání, ale aspoň ve stručnosti.  👉 „Je to klasická story. Jako obchodník pro mediální dům jsem prodával reklamu. po cca dvou letech jsem se v oboru trochu rozkoukal a začal koketovat s myšlenkou, že bych to mohl rozvíjet po vlastní ose. 

Situace se vyvrbila tak, že jsem se ke konci roku 2015 dohodl se šéfy, že odejdu a založím si vlastní agenturu. TISCALI mě dál podporovalo a pomohlo mi v začátcích tím, že mi podrželi fajn podmínky. A tak vzniklo Serious media, kde jsem postupně přidával další mediální domy. Začali jsme spolupracovat třeba s Datartem, Alzou, Packetou, skupinou Digital people a dalšími partnery skrze CZ a SK trh. 

S expanzí nám před cca 4 lety pomohla Packeta, která nám otevřela cestu do Maďarska a tak nějak to ukázalo směr, kterým jdeme dnes, tedy přímý nákup médií za hranicemi Česka. A dalo nám to cíl stát se postupně jedničkou v přímém nákupu reklamy skrze střední a východní Evropu a do budoucna i DACH.“

Dobré dealy se dělají s dobrou náladou

Na Meet&Deal neuvidíš Dominika jinak než s úsměvem. Je totiž certifikovaný vyjednavač a tak má možná lepší startovní pozici než celá řada účastníků. Ale že by si šel striktně za dealy, se říct nedá. Eventy Meet&Deal bere s kolegy jako teambuilding, kde se navíc dá dělat byznys. Dle jeho slov je to fajn strávený čas s kolegy. Dokonce říká, že ho to ve finále vyjde levněji než kdyby vzal své spolupracovníky někam jinam. A to se zatím nebavíme o uzavřených dealech. Ale začněme.

„V našem byznyse se dealy standardně vytvářejí v horizontu měsíců, tak aby dávaly smysl. V pipelině na příští rok aktuálně jednáme s parťáky z Meet&Dealu v rámci nižších milionů a máme tam ještě dost horkých leadů k rozvoji,“ usmívá se. Nemůžu opomenout ani deal s Jakubem Kantorem, Brand Stratég & Architekt s certifikací Level C a zakladatel Kantor Studio, se kterým si na Meet&Deal také plácli. Z toho mám osobně taky radost.

Nutno podotknout, že se Dominikovi a vlastně všem ze Serious media daří. „Daří se nám hezky růst i s malým týmem. Letošní rok budeme uzavírat obrat u hranice 90 milionů Kč. Mezi naše klíčové partnery patří Datart, Alza, Packeta, Trinity, Istyle, kteří nás vždy posunuli v nějakém mezníku dále. A taky několik dalších agentur, kterým pomáháme s nákupem pro jejich klienty a rozvíjíme i tento segment. Na konci dne jsme v tom všichni spolu a ne proti sobě.“

Vidíme se příště

Na Meet&Deal vol3 se poměrně spontánně stal velkou součástí tomboly pro dobrou věc. Koupil si celých 55 lístků za 200 Kč. Podílel se tak na vybrané částce více než jednou desetinou. A za to ti patří velký dík, Dominiku.

Od následujících eventů Meet&Deal má Dominik a vlastně všichni ze Serious media skromné očekávání. Jen se fajn bavit. Myslíš, že Meet&Deal pomáhá klukům ze Serious media posunout byznys? Na to jsem od Dominika dostal jednoduchou odpověď: „100%. Je mnohem snazší se s lidmi domluvit na meetu, když se znáte z meetu.“

Chceš Dominika a ostatní kolegy ze Serious media poznat osobně? Doraž na další event Meet&Deal. Kluci tam nebudou chybět. 

Jsem online

Jsem offline

Cesta k nejrychlejšímu spojení vede tudy.

jajsem@andrekohout.cz

+420 777 774 263

IČO 06115764

 
André Kohout